💢فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم

ایسنا/قم در جلسه هم‌اندیشی بنیاد قم پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم با حضور کارشناسان بررسی شد. به مناسبت هفته جهانگردی، جلسه ۴۸۳بنیاد قم پژوهی با موضوع ” فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم” با حضور فعالان و کارشناسان گردشگری در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد. در ابتدای این نشست حجت الاسلام میرفندرسکی، مدیر مؤسسه […]

ایسنا/قم در جلسه هم‌اندیشی بنیاد قم پژوهی فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم با حضور کارشناسان بررسی شد.

به مناسبت هفته جهانگردی، جلسه ۴۸۳بنیاد قم پژوهی با موضوع ” فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم” با حضور فعالان و کارشناسان گردشگری در دانشگاه طلوع مهر قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست حجت الاسلام میرفندرسکی، مدیر مؤسسه آوای فطرت قم و از کارشناسان گردشگری دینی گفت: در قم با وجود دارا بودن ظرفیت‌های گردشگری متنوع از جمله زیارتی، تاریخی و فرهنگی نه تنها برای گردشگران، بلکه برای زائران این شهر هم برنامه نداریم. زائران غیر ایرانی در بحث صنعت گردشگری می‌توانند رونق آفرین باشند.

وی افزود: اغلب افراد گردشگری که به قم می آیند به این شهر علاقه دارند. ما می‌توانیم برای این دست افراد پیش از اینکه به قم بیایند برنامه داشته باشیم و از این فرصت برای معرفی قم استفاده کنیم، ولی این مهم انجام نمی شود . ما باید این واقعیت را بپذیریم که گردشگری چه زیارتی، چه غیر زیارتی، در استان قم در اولویت قرار ندارد.

ادامه خبر را اینجا بخوانید:👇

فرصت‌ها و چالش‌های گردشگری قم