🔸در بنیاد قم پژوهی تأکید شد: 🔸طرح جامع بازنگری شهر قم مشارکت مردمی را می‌طلبد

حوزه/ در جلسۀ بنیاد قم‌پژوهی بر لزوم مشارکت گسترده نهادهای مردمی در تدوین طرح جامع بازنگری شهرقم تأکید شد. به گزارش خبرگزاری حوزه، در چهارصد و هشتاد و هفتمین جلسۀ بنیاد قم‌پژوهی که با موضوع هم‌اندیشی پیرامون بازنگری طرح جامع شهر قم با حضور جمعی از اعضای این بنیاد و رئیس اداره طرح‌های کالبدی اداره […]

حوزه/ در جلسۀ بنیاد قم‌پژوهی بر لزوم مشارکت گسترده نهادهای مردمی در تدوین طرح جامع بازنگری شهرقم تأکید شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه، در چهارصد و هشتاد و هفتمین جلسۀ بنیاد قم‌پژوهی که با موضوع هم‌اندیشی پیرامون بازنگری طرح جامع شهر قم با حضور جمعی از اعضای این بنیاد و رئیس اداره طرح‌های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی استان قم در مؤسسه طلوع مهر برگزار شد، برلزوم مشارکت گسترده نهادهای مردمی در تدوین طرح جامع بازنگری شهرقم تأکید شد.

بر اساس این گزارش: در این جلسه رئیس اداره طرح‌های کالبدی اداره کل راه و شهرسازی استان قم گفت: اداره کل راه و شهرسازی به عنوان کارفرما بازنگری طرح جامع شهر قم را اواسط سال ۱۴۰۱شروع کرده است ولی بنا به دلایلی توفیق چندانی نداشته است.

وی افزود: طرح جامع طرح کلی و یکپارچه ای است که باید دارای جامعیت باشد به این معنی که تمام مسائل شهر را در سطح کلان ببیند و برای همه مسائل شهر راهبردها و سیاست‌هایی را ارائه کند.

ادامه خبر را اینجا بخوانید