کانال قم پژوهی

سلام بر همۀ دوستان و همراهان کانال قم‌پژوهی می‌كوشد فعالیت‌های بنیاد قم‌پژوهی را بازتاب دهد و نیز در عرصۀ اطلاع‌رسانی در حوزۀ اخبار قم و قم‌شناسی فعالیت كند. همچنین از اهداف كانال قم‌پژوهی، تعامل بیشتر میان شهروندان قمی و مسئولان استانی است. در این کانال سه گونه مطلب و خبر انتشار می‌یابد: ۱٫ گزارش جلسات […]

سلام بر همۀ دوستان و همراهان
کانال قم‌پژوهی می‌كوشد فعالیت‌های بنیاد قم‌پژوهی را بازتاب دهد و نیز در عرصۀ اطلاع‌رسانی در حوزۀ اخبار قم و قم‌شناسی فعالیت كند. همچنین از اهداف كانال قم‌پژوهی، تعامل بیشتر میان شهروندان قمی و مسئولان استانی است.
در این کانال سه گونه مطلب و خبر انتشار می‌یابد:
۱٫ گزارش جلسات هفتگی بنیاد قم‌پژوهی و معرفی آثار و منشورات بنیاد؛
۲٫ اطلاع‌رسانی منابع و آثار قم‌شناسی.
۳٫ یادداشت‌های مرتبط با قم‌شناسی.
از همراهان گرامی تقاضا می‌شود یادداشت‌ها، اخبار، تصاویر و هر مطلبی را كه برای اعضای كانال مفید می‌دانند، برای ما ارسال كنند. از آنجا كه برخی از مسئولان استانی نیز در كانال عضویت دارند، خبرهای و تحلیل‌های ارسالی به كانال، در بهینه‌سازی مدیریت استان مؤثر خواهد بود. سزاوار است مطالب ارسالی با ذكر منبع و نام نویسنده باشد.
حضور همۀ دوستان و شهروندان را در این انجمن مجازی گرامی می‌داریم و همراهی و همدلی‌ اعضای محترم را سپاس می‌گزاریم. به امید روزهای بهتر و آینده‌ای روشن‌تر برای ایران عزیز و شهر مقدس قم.
نشانی عضویت در کانال قم پژوهی: https://telegram.me/qompajoohi