📣 بهسازی بازار کفاشان قم آغاز می‌شود

🎙 معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در خصوص عملیات اجرایی بهسازی معابر شهری اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال مردم بهسازی معابر شهری، گذرهای فرهنگی، راسته‌بازارها و تبدیل خیابان‌های هسته مرکزی شهر به پیاده‌راه در دستور کار شهرداری قرارگرفته است. غلامرضا جانقربان از عقد قرارداد بهسازی بازار کفاشان خبر داد و گفت: بازار کفاشان نیز […]

🎙 معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم در خصوص عملیات اجرایی بهسازی معابر شهری اظهار داشت: به‌منظور رفاه حال مردم بهسازی معابر شهری، گذرهای فرهنگی، راسته‌بازارها و تبدیل خیابان‌های هسته مرکزی شهر به پیاده‌راه در دستور کار شهرداری قرارگرفته است.
غلامرضا جانقربان از عقد قرارداد بهسازی بازار کفاشان خبر داد و گفت: بازار کفاشان نیز بازاری است که نیاز به ساماندهی و مرمت کف، سقف و بدنه دارد که در سال ۹۹ به مرحله کلنگ‌زنی می‌رسد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم با اشاره به بهسازی بازار کفاشان و بازار نو و کهنه از سوی شهرداری قم افزود: در بازار نو که بازار قدیمی است در گذشته اتفاقاتی افتاده بود اما مورد رضایت مردم نبود و به همین منظور بهسازی آن به‌صورت مجدد در دستور کار قرار گرفت.
وی از اعتبار ۲.۶ میلیارد تومانی بهسازی بازار نو خبر داد و افزود: به پیشنهاد شهردار قم این اعتبار به این منظور اختصاص‌یافته و مورد تصویب شورای اسلامی شهر قم قرار گرفت.
به گفته جانقربان تفاهم‌نامه‌ای با اداره کل میراث فرهنگی در همین رابطه منعقد شده است که کف‌سازی گذر نو و کهنه از سوی شهرداری انجام‌شده و میراث هم مسئولیت تعمیر سقف این دو بازار را برعهده بگیرد.
معاون شهرسازی و معماری شهرداری قم افزود: انتظار داریم که همزمان که کار کف‌سازی از سوی شهرداری انجام می‌شود، میراث هم برای کار تعمیرات سقف وارد شده و جداره بازار هم با مشارکت مردم بهسازی شود.
📡 @BehsaziQom