🔸بزرگداشت استاد علی‌اصغر فقیهی در قم برگزار شد

حوزه/چهارصد و نودمین جلسه بنیاد قم‌پژوهی با حضور استاد هادی فرساد، دکتر سیدحسن قریشی، استاد محمدرضا رهبریان و جمعی از اعضای این بنیاد در دبیرستان حکیم نظامی قم (امام صادق‌ع) با موضوع بیستمین سالگرد درگذشت استاد علی‌اصغر فقیهی از معلمان و نویسندگان برجسته قم برگزار شد. به گزارش خبرگزاری حوزه در ابتدای این نشست استاد […]

حوزه/چهارصد و نودمین جلسه بنیاد قم‌پژوهی با حضور استاد هادی فرساد، دکتر سیدحسن قریشی، استاد محمدرضا رهبریان و جمعی از اعضای این بنیاد در دبیرستان حکیم نظامی قم (امام صادق‌ع) با موضوع بیستمین سالگرد درگذشت استاد علی‌اصغر فقیهی از معلمان و نویسندگان برجسته قم برگزار شد.

به گزارش خبرگزاری حوزه در ابتدای این نشست استاد هادی فرساد به بررسی ویژگی‌های استاد فقیهی پرداخت. در ادامه دکتر سیدحسن قریشی گفت: استاد فقیهی در سال ۱۲۹۵ در خانواده‌ای مذهبی به دنیا آمد. در ده سالگی وارد مدرسه جهانگیرخان واقع در محله مسجد جامع قم شد. و در سن هیجده یا نوزده سالگی وارد دانشگاه می‌شود و بعد از چهار سال فارغ التحصیل می‌شود. آنچه که بینش و نگرش جناب آقای فقیهی را تغییر می‌دهد وجود استادان دانشگاهی است. البته استادان حوزوی هم نقش داشتند.